eitaa logo
" ESO 422-41"
30 دنبال‌کننده
652 عکس
105 ویدیو
8 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
قسمتی از چنل داشتن که خیلی دوست دارم و برام قشنگ بود ، داشتن همسایه بود ، اینکه تو کسی رو نمیشناسی ولی ازش حمایت میکنی و برای بالا رفتن آمارش خوشحال میشی و ممنون از همسایه های خوبم که منو پذیرفتن :)
https://eitaa.com/paranoiam/2424 اشکالی نداره ، کسی حق مسخره و قضاوت کردنتو نداره
https://eitaa.com/paranoiam/2425 https://eitaa.com/paranoiam/2427 تو همین الانشم حال منو خیلی خوب کردی و باعث تغییرم شدی اونی :)
هدایت شده از Paranoia
اگه زندگی یه کاری کرد که دیگه احساساتمو نشنوم چی؟
هدایت شده از Paranoia
اگه حس ناکافی بودنم،از بین نره چی؟
هدایت شده از Paranoia
همیشه از اینکه راستشو بگم ولی بهم‌بگن الکی میگی و قضاوتم‌کنن متنفرم میخوای عصبیم کنی،جوری که در لحظه داد بزنم سرت؟بهم بگو دروغ میگی فلان کارو نکردی،فلان حس رو نداشتی،فلان زحمتو نکشیدی،فلان حرفو نزدی،فلان مهربونی رو نکردی،نگران نبودی،خسته نشدی،خوشحال نبودی..
من دیگه نمیکشم ، شب خوش
میتونم واسه تک تک این سوالاتت جواب بدم ولی حوصله ندارم ببخشید
هدایت شده از Paranoia
احساس میکنم تو این دو سه هفته ی اخیر انقدر ادای حال خوب داشتن رو در اوردم که احساسات خوب و بدم قاطی هم شدن و نمیفهمم چی به چیه
https://eitaa.com/fromthepluto/4501 منم همینطور نابی
هدایت شده از Paranoia
ادمای خوب روح رو تازه میکنن