https://eitaa.com/paranoiam/2424
اشکالی نداره ، کسی حق مسخره و قضاوت کردنتو نداره
https://eitaa.com/paranoiam/2425
https://eitaa.com/paranoiam/2427
تو همین الانشم حال منو خیلی خوب کردی و باعث تغییرم شدی اونی :)
هدایت شده از Paranoia
همیشه از اینکه راستشو بگم ولی بهمبگن الکی میگی و قضاوتمکنن متنفرم
میخوای عصبیم کنی،جوری که در لحظه داد بزنم سرت؟بهم بگو دروغ میگی فلان کارو نکردی،فلان حس رو نداشتی،فلان زحمتو نکشیدی،فلان حرفو نزدی،فلان مهربونی رو نکردی،نگران نبودی،خسته نشدی،خوشحال نبودی..
هدایت شده از Paranoia
احساس میکنم تو این دو سه هفته ی اخیر انقدر ادای حال خوب داشتن رو در اوردم که احساسات خوب و بدم قاطی هم شدن و نمیفهمم چی به چیه