هدایت شده از Paranoia
همیشه از اینکه راستشو بگم ولی بهمبگن الکی میگی و قضاوتمکنن متنفرم
میخوای عصبیم کنی،جوری که در لحظه داد بزنم سرت؟بهم بگو دروغ میگی فلان کارو نکردی،فلان حس رو نداشتی،فلان زحمتو نکشیدی،فلان حرفو نزدی،فلان مهربونی رو نکردی،نگران نبودی،خسته نشدی،خوشحال نبودی..
هدایت شده از Paranoia
احساس میکنم تو این دو سه هفته ی اخیر انقدر ادای حال خوب داشتن رو در اوردم که احساسات خوب و بدم قاطی هم شدن و نمیفهمم چی به چیه
" ESO 422-41"
یه لحظه به ذهنم اومد نیک نیممو عوض کنم بزارم پاپریکا-
همسایه ها نظرتون چیه 😂