" ESO 422-41"
بزن باران
که من هم ابریم
بزن باران
پر از بی صبریم
بزن باران
که این دیوانه سرگردان بماند..
من الان باید با خوراکیم فیلم ببینم ولی متاسفانه دارم همراه خوردن خوراکیم اور تینک میکنم
از این حسی که الان دارم بدم میاد
نمیتونم توصیفش کنم ولی اینجوریه که همه چی داره خوب پیش میره که یهو قلبت احساس سنگینی میکنه ، ذهنت پر مشغله ست ، انگار تفریحی نداری و همه چی داره یکنواخت پیش میره
بسه دیگه اه