من الان باید با خوراکیم فیلم ببینم ولی متاسفانه دارم همراه خوردن خوراکیم اور تینک میکنم
از این حسی که الان دارم بدم میاد
نمیتونم توصیفش کنم ولی اینجوریه که همه چی داره خوب پیش میره که یهو قلبت احساس سنگینی میکنه ، ذهنت پر مشغله ست ، انگار تفریحی نداری و همه چی داره یکنواخت پیش میره
بسه دیگه اه
یکی از مشکلات پارانویی بودن اینه که مثلا یکی داره باهات حرف میزنه و یه چیزو تکرار میکنه و تو فکر میکنی داره بهت تنه میزنه و سر همین اعصابت عصبی میشه
خیلی عادی دارم تو خونه راه میرم که به یجا برخورد میکنم و ناقص میشم * یه آخ بلند میگم و سکوت میشه بعد از سکوت خندم میگیره
نگاه مامانم : 😑