هدایت شده از مسـافـری از پـلـوتـو
-پشیمونی و حسرت برای کارهای نکرده خیلی دردناکتره.
هیچوقت چیزی رو از قلم ننداز.
برای یک بار توی زندگیت بیشترین تلاش رو برای رسیدن بکن.
اونقدر تلاش کن که دیگه جایی برای حسرت باقی نمونه.
اونقدر بدو که بعدا نگی اگه یکم محکمتر راه میرفتم میرسیدم.
گفتن این حرف دردش بیشتره،باور کن!
نمیکنی هم نکن..به من چه...
انقد اتاقم بهم ریخته ست و لباس ریخته تشبیهی که میتونم واسش به کار ببرم اینه که شبیه بازار دست فروشا شده
داشتم به مربیم میگفتم که تمرکز ندارم گفت چرا میگی نداری ؟ گفتم یهو فکرم میره یه جای دیگه گفت منم فکر میاد سراغم اشکالی نداره ، رو خودت عیب نذار :)
هدایت شده از دایناسور؛
- @ESO422
دختر کهکشان بقلی
- از نسل انسانهایی که شبها با پلهی رویا راه شیری را گز میکردند
" ESO 422-41"
- @ESO422 دختر کهکشان بقلی - از نسل انسانهایی که شبها با پلهی رویا راه شیری را گز میکردند
مرسیی ولی منظورت از گز کردن چیه 🥲😂
هدایت شده از مسـافـری از پـلـوتـو
بچه ها چنل از همین الان خصوصی شد!
لینک جدید چنل مسافری از پلوتو:https://eitaa.com/joinchat/3207791442C46e68a03a4
همسایه ها لطفا لیست هاشونو بروز کنند.
ممنون.