اون اولش که هی میزد تو سر زارع داور بهش اخطار نداد ، اون باری ام که امتیاز گرفت پای زارع بیرون بود اصن امتیاز حساب نمیشد مربیامون باید چلنج میکردن که نکردن ، بعدشم هی میرفت استراحت پزشکی ادا درمیورد ، داورم که اصن این چیزا واسش مهم نبود وگرنه ما برنده بودیم