اون اولش که هی میزد تو سر زارع داور بهش اخطار نداد ، اون باری ام که امتیاز گرفت پای زارع بیرون بود اصن امتیاز حساب نمیشد مربیامون باید چلنج میکردن که نکردن ، بعدشم هی میرفت استراحت پزشکی ادا درمیورد ، داورم که اصن این چیزا واسش مهم نبود وگرنه ما برنده بودیم
https://eitaa.com/green_lifecor/8064
نه بابا داشت ادا درمیورد ، مگه یزدانی نبود با یه دست کشتی میگرفت
https://eitaa.com/green_lifecor/8068
یه بار ادم میره استراحت پزشکی نه وسط بازی هی ول کنه بگه استراحت پزشکی میخوام
الانم خواهرم یه ویدیو نشون داد از بازی زارع با همین گرجستانیه وسطای بازی میزنه تو گوش زارع ولی کسی توجه نمیکنه 🗿