همسایه ها میدونم این چندروز حمایت نکردم ولی احتمالا امشب حمایتی ها رو میذارم صبر داشته باشیدد
هدایت شده از 𝘚𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶★
میدونم ما خیلی از هم دوریم
ولی هیچکس به اندازه ی تو به قلبم نزدیک نیست، تو باعث میشی قلبم بخنده:)