بایست کیه؟
_ نمیدونم چه گروهی رو میگی ولی من کلا بلک پینک و بنگتن و استری کیدز رو استن میکنم و اینکه تو هیچکدومشون بایس ندارم همشونو دوست دارم 😂
وای اره بیشتر از فیکا بزار:)
_اگه فیکا رو پیدا کردم میفرستم اینجا ولی بیشتر اسکرینایی که از دیالوگ فیکایی که خوندم گرفتم رو لپ تاپه و پیدا کردنشون سخته ولی همین سرخپوش رو که دارم میخونم بعضی از اسکرینایی که ازش گرفتمو میفرستم
میشه لطفا ناشناسات رو تا فردا پاک نکنی لطفا
_ناشناسامو اصن پاک نمیکنم
شاید بهتر باشه براشون یه هشتگ بزارم