هدایت شده از Fourth of July
Yeah I'm crying , I can't tell why because I'm not sure but
there is an emptiness inside me , I like to talk about this but I don't know how and listening to these things may boring for my friends because it's been a long time I'm sad
تو مهمونی های خانوادگی همه دارن باهم گفت و گو میکنن و من تو گوشیه خودمم چون واقعا هیچ اشتراکی ندارم که حرف بزنم
امروز صبح که بیدار شدم برا اولین بار احساس بی هدفی کردم تا الانم یه جوری ام و دلم میخواد گریه کنم
بابا یه شماره بود یه بار زنگ زدم میتونستم مشاوره بگیرم الان نمیدونم شمارهعه کجاست
هدایت شده از 𝗮𝗻𝗶ᗰ𝗮𝘁𝗶O𝗻
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منم همینطور آنهی عزیزم منم همینطور
𝗝𝐨𝗂𝗡 → @Anim_ation 𓂃 ࣪˖