اولا که حافظه ندارم نصب کنم دوما وقتی میتونم تو ذهنم با هرکسی که دوست دارم حرف بزنم چرا با رباتش حرف بزنم ؟ ( البته که با رباتش حرف بزنیم ممکنه جوابای دیگه ای بده و این خیلی باحال تره ✅
" ESO 422-41"
بیاید ناشناس حرف بزنیممم
میدونستید عاقبت کسایی که ایگنور میکنن انگور شدنه؟