" ESO 422-41"
بیاید ناشناس حرف بزنیممم
میدونستید عاقبت کسایی که ایگنور میکنن انگور شدنه؟
" ESO 422-41"
#ناشناس
https://eitaa.com/joinchat/3942712138C3c2864f09a میاین ؟
_من خودم نمیام ولی میزارم اگه کسی خواست بیاد که میاد
تایپ تون چیه ؟
_اینجا کلا یه ادمین داره که اونم منم 😂
اگه تایپ ام بی تی آی رو میگی ، ENFP هستم
اگه ام اون تایپو میگی که تایپ خاصی ندارم
مورچه جونم تو ماهی عیب نداره سیاهی
_به به ، بیشتر ازین شعراتونو به اشتراک بزارید 😂
خوب چی بگم ؟ یکم پست های چرت و پرت هم بزارین حوصلم سر رفتهه
_ میدونم اینجا محتوای خاصی نداره.. ولی چیزی ام تو گالریم ندارممم