eitaa logo
" ESO 422-41"
30 دنبال‌کننده
652 عکس
105 ویدیو
8 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
سلاااام _و علیک و السلااام
اصل میدین ؟ _چی میخوای بدونی
تایپ تون چیه ؟ _اینجا کلا یه ادمین داره که اونم منم 😂 اگه تایپ ام بی تی آی رو میگی ، ENFP هستم اگه ام اون تایپو میگی که تایپ خاصی ندارم
مورچه جونم تو ماهی عیب نداره سیاهی _به به ، بیشتر ازین شعراتونو به اشتراک بزارید 😂
جهت ایگ نکردن _منم دوست دارم
خوب چی بگم ؟ یکم پست های چرت و پرت هم بزارین حوصلم سر رفتهه _ میدونم اینجا محتوای خاصی نداره.. ولی چیزی ام تو گالریم ندارممم
اون عزیزی که دنبال اسلحه بودی اگه شروع کردی بیا نظرتو بگو ببینممم
هیچکس اینجا رو دوست نداره 💔
اوشین تموم شد ، غمگینم
ولی باید بگم خیلی سریال قشنگی بود ✨ و به نکاتی که باید تو زندگی توجه داشته باشیم اشاره میکرد
سوخنی درخواستی سوالی هرچی...🚶🏻✨ https://daigo.ir/secret/361440061
دوسال پیش این موقع من ومپایر دایریزو برای بار دوم تموم کرده بودم و داشتم اورجینالز رو میدیدم هعییی