هدایت شده از 𝘚𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶★
خب یه چیزی بگم ..
بچه ها من تصمیم گرفتم یه کوچولو از گوشی و فضای داخلش فاصله بگیرم..
بخاطر خودم.
یعنی فعالیت هام و حمایت از همسایه هام میشه یه روز درمیون..
و خب همسایه ها اگه راضی نیستین شما هم یه روز درمیون حمایت کنین
ولی خب هر روز اینجا رو چک میکنم و میام ولی کمتر.
و خب داریم به مدارس نزدیکتر میشیم و دیگه خودتون میدونید دیگه حجم درسا زیاده و..
امیدوارم درک کنید و کنار من و استیل ویت یو بمونین تا با هم لحظات قشنگی داشته باشیم💗✨ ))))
دینا_