وگرنه امروز از صبح تاحالا یعنی ۱۱ ساعت بوده که من دست به گوشی نزدم و کسی بهم هیچ پیامی نداده بود (فقط پیام صبح بخیر بابام بود ) ، thats ok
هدایت شده از سرزمین ِتوپیالند ~
این پیام مخصوص کساییه که میخوان همسایه بمونن / بشن.
پس اگر قصد دارید همسایهمون بمونید یا همسایهمون بشید ( با آمار +۷۰ و حتما محتوایی برای فور داشته باشید ) این پیامو فور کنید و لینکشو اینجا بذارید.
یه مدت شادی ، یه مدت سردرگمی ، یه مدت با انگیزه ای ، یه مدت بی هدفی اصن معلوم نیست چتههه