اگه برای ناراحتیت دلیلی پیدا نمیکنی و نمیدونی چرا ناراحتی پس سعی کن خودتو خوشحال کنی
اولا که خودتو با کسی مقایسه نکن
اگه ام مقایسه میکنی با پایین تر از خودت مقایسه کن اگه از نظر رفتار و روش زندگی شبیه هم بودین سعی کن بهتر از الانت باشی