eitaa logo
" ESO 422-41"
30 دنبال‌کننده
652 عکس
105 ویدیو
8 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
اگه برای ناراحتیت دلیلی پیدا نمیکنی و نمیدونی چرا ناراحتی پس سعی کن خودتو خوشحال کنی
اولا که خودتو با کسی مقایسه نکن اگه ام مقایسه میکنی با پایین تر از خودت مقایسه کن اگه از نظر رفتار و روش زندگی شبیه هم بودین سعی کن بهتر از الانت باشی
من این رو تجربه کردم: اضطراب ناشی از انفعال بارها بدتر از اضطراب دست‌وپنجه‌نرم‌کردن با خود مسئله‌ست؛  حتی اگه بسیار سخت و بدقلق باشه. *مالک*
یه عروسک داشتم فشارش میدادم میگفت آی لاو یو بعد این دو روز دست بچه های فامیل بود و من نمیتونستم کاری کنم وقتی برگشتم دیدم دیگه صدا نمیده خیلی ناراحت شدم بعد امروز اومدم لباساشو باز کردم باکس صداشو برداشتم و درستش کردممم باید بگم آی ام ایلان ماسک 👩🏻‍💻
هدایت شده از Eʟʏsɪᴀɴ
_
" ESO 422-41"
بله دوستان هرکی منو داره غم نداره
مخصوصا کسی که اینو درست کرده 😔😂❤
تروخدا یاد بگیرید انقد عذاب ندید 🤡
اینو فقط یه عده ی کمی درک میکنن اینکه وایب بعضی سریالا جوریه که باید تو یکی از فصلا ببینی مثلا اون سریالی که وایب غمگین و سرد داره و رو من باید تو پاییز و زمستون ببینم و غم بیشتری رو به حس کنم میفهمید چی میگم دیگه؟
ظهر بخیر