eitaa logo
" ESO 422-41"
30 دنبال‌کننده
652 عکس
105 ویدیو
8 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
یه عروسک داشتم فشارش میدادم میگفت آی لاو یو بعد این دو روز دست بچه های فامیل بود و من نمیتونستم کاری کنم وقتی برگشتم دیدم دیگه صدا نمیده خیلی ناراحت شدم بعد امروز اومدم لباساشو باز کردم باکس صداشو برداشتم و درستش کردممم باید بگم آی ام ایلان ماسک 👩🏻‍💻
هدایت شده از Eʟʏsɪᴀɴ
_
" ESO 422-41"
بله دوستان هرکی منو داره غم نداره
مخصوصا کسی که اینو درست کرده 😔😂❤
تروخدا یاد بگیرید انقد عذاب ندید 🤡
اینو فقط یه عده ی کمی درک میکنن اینکه وایب بعضی سریالا جوریه که باید تو یکی از فصلا ببینی مثلا اون سریالی که وایب غمگین و سرد داره و رو من باید تو پاییز و زمستون ببینم و غم بیشتری رو به حس کنم میفهمید چی میگم دیگه؟
ظهر بخیر
خورش بامیه >>>
من خیلی آدمی ام که هی میپرسه چرا چرا اینجوری شد ؟ چرا نمیشه ؟ چرا چرا چرا
هدایت شده از سرزمین ِ‌توپیالند ~
وا، سر مردم هم شلوغ باشه لفت میدید؟ ۲۴ ساعت باید در خدمتتون باشن؟
هدایت شده از  𝖵𝖾𝗆︎𝗉𝖺𝗂𝗋.𝖻︎𝗅︎𝗈𝗈𝖽
🩸 تقدیمی جدید از طرف چنلخوناشام‌ترسناک› ،، 🩸 این پیام رو فوروارد کنید تا با توجه به وایبتون :: - دو تا عکس بهتون تقدیم کنم 🎸 ›› - به یه رنگ تشبیهتون کنم 🎸 ›› - با توجه به وایبتون یه شغل بهتون بدم 🎸 ›› - 🙇 // 𝐒𝗲𝗻𝗱 𝐋𝗶𝗻𝗸 ›› - 🙇 // 𝐒𝗰𝗮𝗿𝘆 𝐕𝗲𝗺𝗽𝗮𝗶𝗿 ››