یه عروسک داشتم فشارش میدادم میگفت آی لاو یو بعد این دو روز دست بچه های فامیل بود و من نمیتونستم کاری کنم وقتی برگشتم دیدم دیگه صدا نمیده خیلی ناراحت شدم بعد امروز اومدم لباساشو باز کردم باکس صداشو برداشتم و درستش کردممم باید بگم آی ام ایلان ماسک 👩🏻💻
اینو فقط یه عده ی کمی درک میکنن
اینکه وایب بعضی سریالا جوریه که باید تو یکی از فصلا ببینی مثلا اون سریالی که وایب غمگین و سرد داره و رو من باید تو پاییز و زمستون ببینم و غم بیشتری رو به حس کنم
میفهمید چی میگم دیگه؟
هدایت شده از سرزمین ِتوپیالند ~
وا، سر مردم هم شلوغ باشه لفت میدید؟
۲۴ ساعت باید در خدمتتون باشن؟
هدایت شده از 𝖵𝖾𝗆︎𝗉𝖺𝗂𝗋.𝖻︎𝗅︎𝗈𝗈𝖽
🩸 تقدیمی جدید از طرف چنل ‹خوناشامترسناک› ،،
🩸 این پیام رو فوروارد کنید تا با توجه به وایبتون ::
- دو تا عکس بهتون تقدیم کنم 🎸 ››
- به یه رنگ تشبیهتون کنم 🎸 ››
- با توجه به وایبتون یه شغل بهتون بدم 🎸 ››
- 🙇 // 𝐒𝗲𝗻𝗱 𝐋𝗶𝗻𝗸 ››
- 🙇 // 𝐒𝗰𝗮𝗿𝘆 𝐕𝗲𝗺𝗽𝗮𝗶𝗿 ››