eitaa logo
" ESO 422-41"
30 دنبال‌کننده
652 عکس
105 ویدیو
8 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
اینو فقط یه عده ی کمی درک میکنن اینکه وایب بعضی سریالا جوریه که باید تو یکی از فصلا ببینی مثلا اون سریالی که وایب غمگین و سرد داره و رو من باید تو پاییز و زمستون ببینم و غم بیشتری رو به حس کنم میفهمید چی میگم دیگه؟
ظهر بخیر
خورش بامیه >>>
من خیلی آدمی ام که هی میپرسه چرا چرا اینجوری شد ؟ چرا نمیشه ؟ چرا چرا چرا
هدایت شده از سرزمین ِ‌توپیالند ~
وا، سر مردم هم شلوغ باشه لفت میدید؟ ۲۴ ساعت باید در خدمتتون باشن؟
هدایت شده از  𝖵𝖾𝗆︎𝗉𝖺𝗂𝗋.𝖻︎𝗅︎𝗈𝗈𝖽
🩸 تقدیمی جدید از طرف چنلخوناشام‌ترسناک› ،، 🩸 این پیام رو فوروارد کنید تا با توجه به وایبتون :: - دو تا عکس بهتون تقدیم کنم 🎸 ›› - به یه رنگ تشبیهتون کنم 🎸 ›› - با توجه به وایبتون یه شغل بهتون بدم 🎸 ›› - 🙇 // 𝐒𝗲𝗻𝗱 𝐋𝗶𝗻𝗸 ›› - 🙇 // 𝐒𝗰𝗮𝗿𝘆 𝐕𝗲𝗺𝗽𝗮𝗶𝗿 ››
ظهرتون بخیر
...
هیچی بدتر از داشتن دوستی که انگیزت واسه اهدافتو خراب کنه نیست
خرما >>>
1_ خب همون اول کار میگفتی تا بزارم 😂 اشکال نداره حالا میرم دوباره پیداش میکنم فصل دو و سه ام میزارم 2_وای میدونم چی میگی تازه فصل دو و سه بیشتر اینجوری میشی چون فصل دو و سه خیلی قشنگ تره 🥲😂 3_باشه میفرستم ، خودم دزیره و کالرزو نخوندممم میخوام بعد از اینکه سرخپوش تموم شد بخونم که اینجور که معلومه صدسال دیگه سرخپوشو تموم میکنم اخه خیلی طولانیه بعد تازه داره پارتای جدیدشم میاد 😂💔 4_بابا خب هیشکی نمیاد ناشناس حرف برنه منم دیر به دیر سر میزنممم