1_ خب همون اول کار میگفتی تا بزارم 😂 اشکال نداره حالا میرم دوباره پیداش میکنم فصل دو و سه ام میزارم
2_وای میدونم چی میگی تازه فصل دو و سه بیشتر اینجوری میشی چون فصل دو و سه خیلی قشنگ تره 🥲😂
3_باشه میفرستم ، خودم دزیره و کالرزو نخوندممم میخوام بعد از اینکه سرخپوش تموم شد بخونم که اینجور که معلومه صدسال دیگه سرخپوشو تموم میکنم اخه خیلی طولانیه بعد تازه داره پارتای جدیدشم میاد 😂💔
4_بابا خب هیشکی نمیاد ناشناس حرف برنه منم دیر به دیر سر میزنممم