اینو برای این میفرستم که اومدی ناشناستو دیدی حس خوبی بگیری از اینکه خالی نیست؛ شاید اون حس خوبی که بهم دادی رو بتونم جبران کنم:))))))))))))))))
_وای مرسی :)))✨❤️
چندتا پیام بیاد خیلی خوشحال میشی؟
_نمیدونم ولی فقط پیام باشه که حرف بزنیم خوشحال میشمم
وای رایجل کاش یه دوستی مثل تو داشتم... -کاش اصلا دوستی داشتم.-
_وایییی اشکال نداره من دوست همتونممم :)❤
هدایت شده از Second embrouillé
اهم✨ خب یوکیم چنل قبلی رو بخاطر حس بدی که داشتم پاک کردم و نشد تقدیمی رو بدم.
آخرین تقدیمی embrouillé رو که یادتونه؟ اگر هم یادتون نیست عیبی نداره.
- داستان این تقدیمی اینجوریه که:
یه تيمارستان مخوف بیرون شهر و یه جای دور افتادهست که یه دانشجوی پزشکی و دوستش قراره برای کارآموزی برن اونجا و یه شب رو اونجا باشن.
حالا شما این پیام رو فور میکنین و من با توجه به وایبتون میگم شما توی اون تيمارستان کی هستید، چه شخصیتی دارید، جزء بیمارها یا کادر یا گروه دانشجو هستید و چه اتفاقایی اون شب میافته و سرنوشتتون چی میشه.
* این تقدیمی به صورت داستانی هست و خب الهام گرفته شده از کتاب بخش "D" عه.-
خب تصمیم گرفتم این تقدیمی رو بدم چون خیلی دوستش داشتم.
و خوشحال میشم که این پیام رو توی چنلهای قشنگتون فور کنین.
این هم برای لینکهاتون؛
با تشکر💘✨
پ.ن: واقعاً از کسایی که دفعه قبل فور کرده بودن، عذر میخوام. اگر مایل بودین دوباره فور کنین.