eitaa logo
" ESO 422-41"
31 دنبال‌کننده
652 عکس
105 ویدیو
8 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/ESO422/2257 اینکه ما هنوز پیشتیم برای اینه که دوست داریم. هومم؟:)) _منم دوستون دارم و مرسییی که هستید با اینکه چنلم مسخرست 🥲✨
رایجللللل یه عکس از خودت میدی؟ _فکر نکنم بتونم..
دوست داری چی صدات کنیم؟ چیزی که باعث میشی با صدا کردنت با اون نیک نیم خیلی خوشحال بشی؟ _نمیدونممم 🥲😂
رایجل... چیکار کنم که خیلی خوشحال بشی؟ کاری که بتونم توی مجازی برات انجام بدم؟ دوست دارم خوشحالت کنم:)) _واییی لازم نیست کاری کنی من با همین پیامتم خیلی خوشحال شدم :)✨
بزرگترین پشیمون زندگیت چیه؟ _نمیدونم..شاید هنوز به اون سن یا موقعیتی که خیلی براش حسرت بخورم نرسیدم ولی تا الانم از هرچی پشیمون باشم ، پشیمونی و حسرت دیگه فایده ای نداره چون گذشته ، پس برای اینکه دیگه در آینده حسرت و پشیمونیِ اینکه چرا امروز اینکارو نکردم و.. سعی کنم حواسم باشه تا تصمیمای درستی بگیرم تا بعدا پشیمون نشم
هدفت از زندگی چیه؟ دقیقا برای چی زنده‌ای؟ چرا زندگی میکنی؟ _خب این سوالا ذهن همه آدما رو درگیر میکنه و شاید براش جواب واحدی پیدا نکنیم ولی میتونم بگم زندگی کردن من میتونه مث سریال دیدن یا کتاب خوندن باشه ، وقتی سریال یا کتابی رو شروع میکنم یعنی یه تیکه هایی رو ازش دیدم که خوشم اومده برا همین دارم میبینمش/میخونمش ، درسته که قسمتای سخت و مسخره ای داره ولی اونا میگذرن و درسشونو بهم میدن تا به قسمتای خوبش برسم ولی اگه یهو ولش کنم چه فایده ای داره ؟ *حالا اگه بازم چیزی به ذهنم رسید اضافه میکنم-
بدون اینکه ایلحه رو اسپویل کنی؛ فقط بهم بگو نامجون اونجا خیلی عوضیه؟؟ نباید کراشمو اینجوری نشون بدن اخه 🥲 _نه عوضی نیست وای ولی هوسوک اسلحه >>>
اسلحه بشدتتت وایب روسیه میده🛐>>>>>>> _وای اره تازه اخر فصل دو و فصل سه داستان میره تو روسیه اصن یه وضعی 🥲 *یه اسپویل ریز بود حیح
ای‌بابا، باز که دیر پیامارو چک کردی که! _چی بگم والا
یعنی چه‌قدر خوشحال میشم یکی با انرژی زیاد پیاممو جواب بده و طولانی جواب بده و سرسری نگذره ازش:)))) _گیلیگیلیی✨
عالیه، نه دوستام پیامامو عین ادم جواب میدونم، نه تو اصلا جواب میدی پیامامو .✔️ شاید واقعا دوست نداشتنیم. _🗿برادر اجازه بده من بیام ناشناسو چک کنم تا جواب بدم
ولی این خیلی بده که الان که باهاتون صمیمی شدم باید برم<<<