eitaa logo
" ESO 422-41"
30 دنبال‌کننده
652 عکس
105 ویدیو
8 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
یه ۲۰ دیقه دیگه میریم غارر
سلامی دوبارههه
خب بطارید براتون تعریف کنممم
اول که داشتیم میرفتیم غار یه مسیرو باید پیاده روی میکردیم بعدش یه جایی نشستیم تا نوبتمون بشه مسئول اونجا گفت شما خوش شانسید چون تعدادتون کمه و میتونید حداقل تا یک ساعت و نیم تو قایق باشید ، یه آقای دیگه اونجا بود که ساز میزد وقتی ما اینو شنیدیم خوشجال شدیم اونم شروع کرد به ساز زدن و خیلی قشنگ بود
بعدش سوار قایق شدیم و تا یه جایی رفتیم ولی متاسفانه قایق ما راهنما نداشت ولی یه قایق نزدیکمون بود که تونستیم یکم از توضیحاتشو بشنویم مثلا اینکه آب غار از سفره های زیر زمینی تامین میشه و بخاطر خشکسالی آب کم شده و اینکه بخاطر وجود اهک موجود زنده ای در اب نیست
خیلی جالب بود که سنگها به حیوونا یا نماد های خاصی تشبیه شده بودن
بعدش رفتیم آرامگاه ابن سینا و مجسمه گرفتمم
یعنی چی که دو روز دیگه باید برم مدرسه‌ ؟
اینم بگم که متاسفانه مردم هنوز فرهنگ رفتن به مکان های تاریخی رو یاد نگرفتن یعنی قشنگ تابلو زده مصرف دخانیات ممنوع بعد قایق پشت سری ما داره سیگار میکشه ، یکی آشغال میندازه ، چندنفر اهنگ میخونن و کارایی رو انجام میدن که به اون مکان تاریخی باستانی اسیب میزنه..
هدایت شده از Fourth of July
بگیرید بخوابید که امشب اخرین شبیه که میتونید ازش استفاده کنید و صبحش دیر بیدار شید
ظهرتون بخیرر