اول که داشتیم میرفتیم غار یه مسیرو باید پیاده روی میکردیم بعدش یه جایی نشستیم تا نوبتمون بشه مسئول اونجا گفت شما خوش شانسید چون تعدادتون کمه و میتونید حداقل تا یک ساعت و نیم تو قایق باشید ، یه آقای دیگه اونجا بود که ساز میزد وقتی ما اینو شنیدیم خوشجال شدیم اونم شروع کرد به ساز زدن و خیلی قشنگ بود
بعدش سوار قایق شدیم و تا یه جایی رفتیم ولی متاسفانه قایق ما راهنما نداشت ولی یه قایق نزدیکمون بود که تونستیم یکم از توضیحاتشو بشنویم مثلا اینکه آب غار از سفره های زیر زمینی تامین میشه و بخاطر خشکسالی آب کم شده و اینکه بخاطر وجود اهک موجود زنده ای در اب نیست
اینم بگم که متاسفانه مردم هنوز فرهنگ رفتن به مکان های تاریخی رو یاد نگرفتن یعنی قشنگ تابلو زده مصرف دخانیات ممنوع بعد قایق پشت سری ما داره سیگار میکشه ، یکی آشغال میندازه ، چندنفر اهنگ میخونن و کارایی رو انجام میدن که به اون مکان تاریخی باستانی اسیب میزنه..
" ESO 422-41"
https://daigo.ir/secret/4241883054 با استفاده از این این راکت پیغام رسان ، بازویی از کهکشان راه شیری
بیاید این یه روزو باهم حرف بزنیم که بعدش دیگه من نیستم هعب
هدایت شده از Fourth of July
بگیرید بخوابید که امشب اخرین شبیه که میتونید ازش استفاده کنید و صبحش دیر بیدار شید