ما اینو میدونیم که تو این جهان تنها نیستیم هزاران هزار جهان های دیگه و زندگی های دیگه وجود داره به جز انسان ها
ولی بیاید به این فکر کنیم شاید تو یه کهکشان دیگه رو یه سیاره دیگه بازم بشر وجود داشته باشه و ما تنها انسانهای این جهان نباشیم
یا دوستای من خیلی احساسی ان که با خوندن یا دیدن یه چیز غم انگیز گریه شون میگیره یا من حسی حس نمیکنم
چی بشه ۱۰ سالی یه بار اینجوری بشم-
یعنی چی که شل بغل میکنید ، باید یه جوری بغلم کنید که انگار داریم یکی میشیم
حقیقتا وقتی یکی شل بغلم میکنه احساس نا امنی دارم