یا دوستای من خیلی احساسی ان که با خوندن یا دیدن یه چیز غم انگیز گریه شون میگیره یا من حسی حس نمیکنم
چی بشه ۱۰ سالی یه بار اینجوری بشم-
یعنی چی که شل بغل میکنید ، باید یه جوری بغلم کنید که انگار داریم یکی میشیم
حقیقتا وقتی یکی شل بغلم میکنه احساس نا امنی دارم