وای امروز تو باشگاه یه دختره ای بود وای پوستش سفیدد بعد باهم تمرین کردیم دستم خورد به دستس و نرم بود وای
" ESO 422-41"
این خونه دیوونه خونست 🙂🥰
من و خانوادمم کسایی هستیم که با مشکلات اعصاب و روان داریم کنار همدیگه زندگی میکنیم 😀
هدایت شده از مسـافـری از پـلـوتـو
بعد اونا معتقدن فقط من مشکلات روانی دارم و خودشون کاملا سالمن و من معتقدم هممون مشکلات روانی داریم.
هدایت شده از مسـافـری از پـلـوتـو
وای دقیقا تازه من معتقدم این مشکلات روانی از خودشون به من به ارث رسیده ولی گردن نمیگیرن که'-'