eitaa logo
" ESO 422-41"
31 دنبال‌کننده
652 عکس
105 ویدیو
8 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مسـافـری از پـلـوتـو
بغض داره خفه م میکنه کاش میتونستم جیغ بزنم
بییسکویتای ستاک واقعا خوشمزست ✅
شاید واقعا مشکل منم
شاید اگه من نباشم همه چیز اوکی بشه
کاش بخوابم و دیگه بیدار نشم
از اینکه همه چیز داره خوب پیش میره ولی یهو همه چیز خراب میشه متنفرم
پس چرا هرچی گوشامو میگیرم صداها قطع نمیشن
موقعیت : تو از گریه و فشار زیاد دیگه جون نداری
ولی من میخوام یکم زندگی کنم ..