اطرافیان عزیزم میشه لطفا وقتی ناراحتم انقد اصرار نکنید که بهتون بگم چی شده شاید دوست نداشته باشم بگم بعد شما هی اصرار میکنید من مجبور میشم بگم که چی شده بعدشم پشیمون میشم که چرا گفتم
هدایت شده از مسـافـری از پـلـوتـو
میدانم چرا هیچگاه یاد من نیستی،
من زخمی بر روحت به یادگار نگذاشتم که با هر تلنگری یادم بیفتی،
انسان به زخمها بیشتر میاندیشد تا مرهمها
" ESO 422-41"
میدانم چرا هیچگاه یاد من نیستی، من زخمی بر روحت به یادگار نگذاشتم که با هر تلنگری یادم بیفتی، انسا
برید پیش آنا و نابی ۴۰ تایشون کنیدد