آخر میدانی..
گاهی اوقات، رنج فقط رنج است !
نه مرا قویتر میکند، نه ز من شخصیت میسازد ؛
فقط دردآور است .
گاهی بهترین کاری که میتوانی برای کسی که دوستش داری انجام دهی رها کردن اوست ـ تا بتواند به آن کسی تبدیل شود که در کنار تو هرگز تحقق نمییافت.
اگر خودمان را دوست نداشته باشیم، چگونه میتوانیم انتظار داشته باشیم دیگران ما را دوست داشته باشند؟
_چگونه خودمان را دوست داشته باشیم
هر وقت خواستی عیب کسی را بگیری
یادت باشد
همه مردم مزایای تو را نداشتند ..