با فنجان چای هم میشود مست شد
اگر.. همنشینت آن کسی باشد که میخواهی..
همیشه صدِخودم ُگذاشتم تو ذوقِ کسی نزنم،اما در قبالش همه صدِشون ُگذاشتن تو ذوقم بزنن ((:
خداحافظی نکردن، بدترین نوعِ خداحافظیه؛ نه حرفی، نه توضیحی، یهو به خودت میای میبینی تو موندی و یک میلیون چرا.