eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
363 عکس
64 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
همیشه صدِخودم ُگذاشتم تو ذوقِ کسی نزنم‌،اما در قبالش همه صدِشون ُگذاشتن تو ذوقم بزنن ((:
خداحافظی نکردن، بدترین نوعِ خداحافظیه؛ نه حرفی، نه توضیحی، یهو به خودت میای می‌بینی تو موندی و یک میلیون چرا.
گاهی باید فرو ریخت برای بنایی جدید..ـ «24 تیر1404»
امروز روز جهانی هدیه دادنه. در انتظار هدیه هاتون هستم🤝
- وابسته ‌ی یك دمیـم ؛ و آن هم هیـچ است .
من هرجا برم از هر کی دور شم همیشه به تو برمیگردم تو خونه‌ی منی.
-پختگی امروزت، خر من آن روزهایی است که گمان می کردی،نمی گذرد..
‌ ‌خوشتر از نقشِ تو در عالمِ تصویر نبود. ️
'آنکه را ارزش دهی، انسان بماند آرزوست'️