از مجنون پرسیدند که چرا دست لیلی رو نگرفتی و فرار کنی؟؟
گفت: مادرش خیلی ناراحت میشد، من قلبی که توش لیلی باشه رو نمیتونم بشکنم..
عشق یک اتفاق است..
عاشق ماندن یه انتخاب..
و عشق ورزیدن یک مهارت است.
زمان تصمیم میگیرد چه کسی را در زندگیت ملاقات خواهی کرد،
قلبت تصمیم میگیرد چه کسی را در زندگیت میخواهی،
و رفتارت تصمیم میگیرد چه کسی در زندگیت میماند.
یه دیالوگی بود تو سریال زخم کاری که میگفت: «بعضی چیزا آخرش شاید خوب نباشه ولی قشنگه»
و چه آدمایی که میدونستیم رابطه با اونا
آخرش خوب نیست ولی حفظشون کردیم
چون روز و شبمون با اونا قشنگ بود.
مثل فیلم شهرزاد که میگفت:
یه پایان تلخ، بهتر از یه تلخیه بیپایانه!
و تو جبران نمیشوی...
حتی به گریههای عمیق...
- در قنوت رکعت دوم دعا کردم تو را...
سجدهی آخر رسید و جا نمازم گریه کرد.