eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
363 عکس
63 ویدیو
3 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
و ما را امیدِ گذشتن این روزها زنده نگه میدارد...
عشق یک اتفاق است.. عاشق ماندن یه انتخاب.. و عشق ورزیدن یک مهارت است.
زمان تصمیم میگیرد چه کسی را در زندگیت ملاقات خواهی کرد، قلبت تصمیم میگیرد چه کسی را در زندگیت میخواهی، و رفتارت تصمیم میگیرد چه کسی در زندگیت میماند.
گفتا تو از کجایی که آشفته می نمایی گفتم منم غریبی از شهر آشنایی
خواب خیلی خوبه، نه مشکلیو حل میکنه و نه مشکلی به وجود میاره.
یه‌ دیالوگی بود تو سریال زخم‌ کاری که میگفت: «بعضی چیزا آخرش شاید خوب نباشه ولی قشنگه» و چه آدمایی که میدونستیم رابطه با اونا آخرش خوب نیست ولی حفظشون کردیم چون روز و شبمون با اونا قشنگ بود. مثل فیلم شهرزاد که میگفت: یه پایان تلخ، بهتر از یه تلخیه بی‌پایانه!
و تو جبران نمی‌شوی... حتی به گریه‌های عمیق... - در قنوت‌ رکعت‌ دوم‌ دعا کردم‌ تو را... سجده‌ی‌ آخر رسید و جا نمازم‌ گریه‌ کرد.
آدما نمیتونن حقیقتو تغییر بدن! اما حقیقت میتونه آدما رو تغییر بده.
خنده ام را دید و گفتا فارغی گویا ز غم؟؟ گفتمش ما درد را با خنده کتمان می کنیم