eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
364 عکس
63 ویدیو
3 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
احسـاس میکنم کسی که نیست کسی که هست را از پای درمی‌آورد ..
مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب در دلم هستی و بین و من و تو فاصله هاست ..
حداقل دلی که خودت توش بودی رو نمیشکوندی.
گاهی برای پیدا کردن خودمون ، باید در هم بشکنیم .. شاید این فروپاشی ، همون آغاز دوباره باشه .
- اقای قاضی به اونایی که منو فروختن بگید ما شمارو صدقه دادیم !
چقدر قشنگه كه وقتى كسى انتظار داره از كوره در برى، تو ساكت بمونى.
وصـله نمی‌شود دگر این دوهزار و یك ترک . .
تا قوت صبر بود کردیم دیگر چه کنیم اگر نباشـد ؟
علم پزشکی ثابت کرده که شکستن دل واقعیته ! وقتی دل کسی می‌شکنه ، در قلبش اتفاقی می‌افته ؛ مثل یک خونریزی کوچیک یا یک جراحت که حتی می‌تونه منجربه سکته قلبی بشه .. - مراقب دل آدم‌ها باشیم !
به عنوان کسی که خیلی به جزئیات توجه داره معتقدم ؛ هرچقدر بی‌توجه‌ تر باشی ، حالت بهتره .