eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
362 عکس
63 ویدیو
3 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
- ویران شوند ، آنان که از رنج ِما آباد می‌شوند .
اشک ها خود کلامی شاعرانه اند.
- ما چاره‌ی عالمیم و بیچاره‌ی تو .
هیچ عاشقی رو با سردی تنها نذارید. پشت سرتون نفرین کنه، گریه کنه، زاری بکنه، آهش دامن‌گیر میشه. این بیت قشنگ وصف حالِ اونجاییه که آهش دامن‌گیرت میشه: -جهانِ من از گریه‌ات خیسِ باران... تو با سقف و کاشانه‌ی من چه کردی؟
تاحالا از ترس وابسته شدن به اونی که دوسش دارین سگ محلی کردین؟ من کردم
یه‌ دیالوگی بود تو سریال زخم‌ کاری که میگفت: «بعضی چیزا آخرش شاید خوب نباشه ولی قشنگه» و چه آدمایی که میدونستیم رابطه با اونا آخرش خوب نیست ولی حفظشون کردیم چون روز و شبمون با اونا قشنگ بود. مثل فیلم شهرزاد که میگفت: یه پایان تلخ، بهتر از یه تلخیه بی‌پایانه!
تو فقط آمده بودی که دل از من ببری ؟ بروی دور شوی ؛ قصه و رویا بشوی ؟
خنده بر لب می‌زنم تا کَس نداند درد من گرچه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت .
روحمان پاره پاره بود، اما زمانی که کنار هم دیگر بودیم زخم هایمان کمتر درد میکرد
تا تو بودی در شبم من ماهِ تابان داشتم، رو به روی چشم خود، چشمی غزل‌خوان داشتم.
من همانم که شبی عشق، به تاراجَش برد.