قسم ميخورم که از دوست داشتنت عبور کردم، و شروع به نفس کشیدنت کردم ..
پاتریک: چرا هیچکی بهم اهمیت نمیده باب ؟!
باب: شاید چون تو به همه اهمیت میدی. :)
یه دیالوگ تو سریال قورباغه ست که میگه: من دوست داشتم اما گذاشتم بری چون تو آدم زندگی من نبودی.