eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
363 عکس
63 ویدیو
3 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
چه میدانم حتما دوست داشتنی نیستم دیگه ؛ وگرنه چطور ممکنه یه نفر هم نباشه که برای بودن کنار من تلاش کنه ؟ 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
این کمد های دانش اموزا تو مدرسه های خارج از کشور بودن؟ همیشه حسرتش به دلم میمونه 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
تـو را دوست دارم بی‌ آنکه علت‌ش را بدانم ! محـبتی که علت داشتـه باشد یا احـترام است یا ریـا . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
یچیز میگم تا ابد یادتون بمونه تو خیانت تنها چیزی که هیچ اهمیتی نداره، دلیلشه. پس خودتون و خر نکنید با دلایل پوچ.. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
نگاهم کرد و گفت : میدانی رنـج ِتـو چیسـت ؟ تو به آنچـه نباید بسیـار می‌اندیشـی. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
دل کنـدن از تـو طــولـٰـانی‌ترین داسـتان عـُمرم شـد . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
⿻ چنـان بر روی صورت ریخـتی موی پریشـان را ك گویی مـٰـاه را یک هـاله‌ی مـُبهم بغـل کرده . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰