eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
363 عکس
63 ویدیو
3 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
این کمد های دانش اموزا تو مدرسه های خارج از کشور بودن؟ همیشه حسرتش به دلم میمونه 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
تـو را دوست دارم بی‌ آنکه علت‌ش را بدانم ! محـبتی که علت داشتـه باشد یا احـترام است یا ریـا . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
یچیز میگم تا ابد یادتون بمونه تو خیانت تنها چیزی که هیچ اهمیتی نداره، دلیلشه. پس خودتون و خر نکنید با دلایل پوچ.. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
نگاهم کرد و گفت : میدانی رنـج ِتـو چیسـت ؟ تو به آنچـه نباید بسیـار می‌اندیشـی. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
دل کنـدن از تـو طــولـٰـانی‌ترین داسـتان عـُمرم شـد . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
⿻ چنـان بر روی صورت ریخـتی موی پریشـان را ك گویی مـٰـاه را یک هـاله‌ی مـُبهم بغـل کرده . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
« حقیـقت را می‌خواهیـد ...؟ ما نه‌بدبختیـم نه افسـرده و نه حتـی بیمار ِروانی .. عاشـق هم نیستیم . مـا فقـط از خـدا دور شـده‌ایم واین چیزی است ك دارد مـا را می‌کشـد. » 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰