eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
362 عکس
63 ویدیو
3 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
تـو را دوست دارم بی‌ آنکه علت‌ش را بدانم ! محـبتی که علت داشتـه باشد یا احـترام است یا ریـا . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
یچیز میگم تا ابد یادتون بمونه تو خیانت تنها چیزی که هیچ اهمیتی نداره، دلیلشه. پس خودتون و خر نکنید با دلایل پوچ.. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
نگاهم کرد و گفت : میدانی رنـج ِتـو چیسـت ؟ تو به آنچـه نباید بسیـار می‌اندیشـی. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
دل کنـدن از تـو طــولـٰـانی‌ترین داسـتان عـُمرم شـد . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
⿻ چنـان بر روی صورت ریخـتی موی پریشـان را ك گویی مـٰـاه را یک هـاله‌ی مـُبهم بغـل کرده . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
« حقیـقت را می‌خواهیـد ...؟ ما نه‌بدبختیـم نه افسـرده و نه حتـی بیمار ِروانی .. عاشـق هم نیستیم . مـا فقـط از خـدا دور شـده‌ایم واین چیزی است ك دارد مـا را می‌کشـد. » 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
؜⿻ - تو شبیه اون زخمی هستی که روی دستمه ؛ دیگه درد نمی‌‌کنه ها ولی نگاه کرده بهش منو ناراحت میکنه ؜. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰