یچیز میگم تا ابد یادتون بمونه
تو خیانت تنها چیزی که هیچ اهمیتی نداره، دلیلشه.
پس خودتون و خر نکنید با دلایل پوچ..
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
✦ نگاهم کرد و گفت :
میدانی رنـج ِتـو چیسـت ؟
تو به آنچـه نباید بسیـار میاندیشـی.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
⿻ چنـان بر روی صورت ریخـتی موی پریشـان را
ك گویی مـٰـاه را یک هـالهی مـُبهم بغـل کرده .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
« حقیـقت را میخواهیـد ...؟
ما نهبدبختیـم نه افسـرده و نه حتـی بیمار ِروانی ..
عاشـق هم نیستیم .
مـا فقـط از خـدا دور شـدهایم
واین چیزی است ك دارد مـا را میکشـد. »
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
⿻ - تو شبیه اون زخمی هستی که روی دستمه ؛
دیگه درد نمیکنه ها ولی نگاه کرده بهش منو ناراحت میکنه .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰