چیزی نیست که بشود با قرص و آمپول و نمیدانم قدمزدن کنار خیابان یا روشن کردن یکی دو سیگار کاریش کرد اینجا، باور کنید، من گاهی دیگر انگار نمیتوانم نفس بکشم .
- هوشنگگلریزی
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
يک عمر زير پا لگد كردند او را
اكنون كه در آغوش میگیرند ، مرده است
- فاضل نظری
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
نیستی، آغوش تنهایی به دادم می رسد بهترین کشف بشر شاید همین تنهایی است .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰