يک عمر زير پا لگد كردند او را
اكنون كه در آغوش میگیرند ، مرده است
- فاضل نظری
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
نیستی، آغوش تنهایی به دادم می رسد بهترین کشف بشر شاید همین تنهایی است .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
اونجایی ک دلت شکسته
ولی با لبخند میگی اشکال نداره
همون جا غمگین ترین جای مهربون بودنه :)
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
- حقیقت اینه ؛ شخصی که با عصبانیت رفته ممکنه دوباره برگرده ولی شخصی که با لبخند رفته دیگه 'هیچوقت' برنمیگرده.!
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰