نیستی، آغوش تنهایی به دادم می رسد بهترین کشف بشر شاید همین تنهایی است .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
اونجایی ک دلت شکسته
ولی با لبخند میگی اشکال نداره
همون جا غمگین ترین جای مهربون بودنه :)
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
- حقیقت اینه ؛ شخصی که با عصبانیت رفته ممکنه دوباره برگرده ولی شخصی که با لبخند رفته دیگه 'هیچوقت' برنمیگرده.!
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
به جایی میرسد آدم که بعد از گریه میگوید:
میان این همه بیگانه صد رحمت به تنهایی!
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰