eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
363 عکس
63 ویدیو
3 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
نیستی، آغوش تنهایی به دادم می رسد بهترین کشف بشر شاید همین تنهایی است . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
من کنار کشیدم ؛ آنجا که سکوت ، از توضیح شَریف‌تر بود . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
خدا دوباره سرپات میکنه دقیقا جلوی اونهایی ك شکستنت . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
اونجایی ک دلت شکسته ولی با لبخند میگی اشکال نداره همون جا غمگین ترین جای مهربون بودنه :) 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
- حقیقت اینه ؛ شخصی که با عصبانیت رفته ممکنه دوباره برگرده ولی شخصی که با لبخند رفته دیگه 'هیچ‌وقت' برنمی‌گرده.! 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
روزهای جالبی نیست اما صبر میکنم ‌. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
به جایی می‌رسد آدم که بعد از گریه می‌گوید: میان این همه بیگانه صد رحمت به تنهایی! 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
چطور توضیح بدم دریک کلام ، تو چای ترین آدمِ زندگی منی . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰