eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
363 عکس
63 ویدیو
3 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
- حقیقت اینه ؛ شخصی که با عصبانیت رفته ممکنه دوباره برگرده ولی شخصی که با لبخند رفته دیگه 'هیچ‌وقت' برنمی‌گرده.! 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
روزهای جالبی نیست اما صبر میکنم ‌. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
به جایی می‌رسد آدم که بعد از گریه می‌گوید: میان این همه بیگانه صد رحمت به تنهایی! 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
چطور توضیح بدم دریک کلام ، تو چای ترین آدمِ زندگی منی . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
وقتی میگن هیچ جا خونه آدم نمیشه ، من یادِ بغلت میوفتم . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
تا قوّت صبر بود کردیم، دیگر چه کنیم اگر نباشد ؟ 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
دستش را به گلویش می‌زند و می‌گوید : « اینجاست ، رد نمی‌شود ». 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
هیچ چیزی شما را زندانی نمیکند مگر افکارتان ! 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
تلاش کن اندوهت را دوست بداری ؛ شاید برود. به‌ رسم تمام چیزهایی که دوست‌داشتی و رفتند. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰