eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
363 عکس
63 ویدیو
3 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
هیچ چیزی شما را زندانی نمیکند مگر افکارتان ! 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
تلاش کن اندوهت را دوست بداری ؛ شاید برود. به‌ رسم تمام چیزهایی که دوست‌داشتی و رفتند. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
این قلب ترك خورده‌ی من بند به مو بود .. من عاشق ِاو بودم و ، او عاشق ِاو بود : ) 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
باشه، ولی با تمام بی برقیاش و گرماش من دوسش داشتم 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
گیسوانِ تو شبیه‌ است به‌ شب ، اما نه ! شب که این‌قدر نباید به درازا بکشد - فاضل نظری 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
دیدی بعضیا حرفشونو میزنن،از ریشه نابودتت میکنن بعد میگن ببخشید چیزی تو دلم نیست، میدونی که.. آدم درست، تو حرف دهنتو بفهم، اینکه چی تو دلته اصلا برام مهم نیست 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
تا زمانی که بلد نیستی توی دعوا احترامشو نگه داری اصلا مهم نیست چقدر دوسش داری 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰