تلاش کن اندوهت را دوست بداری ؛
شاید برود.
به رسم تمام چیزهایی که دوستداشتی و رفتند.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
این قلب ترك خوردهی من بند به مو بود ..
من عاشق ِاو بودم و ، او عاشق ِاو بود : )
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
' دیالوگهایحـق :
موقعیت : مکن ای صبح طلوع.. ˹ 𝐄𝖻︎𝐭𝖾𝐝𝗂𝐚𝐥𝗈𝐭g | دیـٰـالوگ ˼
متاسفانه کرد ای صبح طلوع...
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
گیسوانِ تو شبیه است به شب ، اما نه !
شب که اینقدر نباید به درازا بکشد
- فاضل نظری
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
دیدی بعضیا حرفشونو میزنن،از ریشه نابودتت میکنن بعد میگن ببخشید چیزی تو دلم نیست، میدونی که..
آدم درست، تو حرف دهنتو بفهم، اینکه چی تو دلته اصلا برام مهم نیست
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
تا زمانی که بلد نیستی توی دعوا احترامشو نگه داری
اصلا مهم نیست چقدر دوسش داری
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰