eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
363 عکس
63 ویدیو
3 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
تا زمانی که بلد نیستی توی دعوا احترامشو نگه داری اصلا مهم نیست چقدر دوسش داری 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
آدما میان تو زندگیت که بهت بفهمونن هیچکس ارزش اهمیت دادن بیش از حد و نداره. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
ولی کاش پسر بودم بهتون نشون میدادم با دختری که دوستون داره باید چطور رفتار کرد 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
دیگران چون بروند از نظر، از دل بروند تو چنان در دل من رفته‌ که جان در بدنی - سعدی 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
اگه زندگی رو یه مهمونی در نظر بگیریم تا اینجای مهمونی من پشت در بودم. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
_اگه الان نشه چی؟؟ +شد شد، نشدم دیگه راستش حوصله ندارم که بشه 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
خانـه‌ای‌ازجنــس‌دلتنگی‌بناکـردم‌ولـی ‌؛ چون‌پرستوهابه‌ترک‌خانه‌عادت‌داشتی! 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
- میدانم‌ زندگی‌میگذرد ، میدانم‌دردهایمان‌کم‌رنگ‌ می‌شود ، ولی‌جوانیمان‌را از‌که‌پس‌بگیریم؟ 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰