تا زمانی که بلد نیستی توی دعوا احترامشو نگه داری
اصلا مهم نیست چقدر دوسش داری
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
آدما میان تو زندگیت که بهت بفهمونن هیچکس ارزش اهمیت دادن بیش از حد و نداره.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
ولی کاش پسر بودم
بهتون نشون میدادم با دختری که دوستون داره باید چطور رفتار کرد
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
دیگران چون بروند از نظر، از دل بروند
تو چنان در دل من رفته که جان در بدنی
- سعدی
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
اگه زندگی رو یه مهمونی در نظر بگیریم تا اینجای مهمونی من پشت در بودم.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
_اگه الان نشه چی؟؟
+شد شد، نشدم دیگه راستش حوصله ندارم که بشه
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
خانـهایازجنــسدلتنگیبناکـردمولـی ؛
چونپرستوهابهترکخانهعادتداشتی!
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
- میدانم زندگیمیگذرد ،
میدانمدردهایمانکمرنگ میشود ،
ولیجوانیمانرا ازکهپسبگیریم؟
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰