eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
362 عکس
63 ویدیو
3 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
دیگران چون بروند از نظر، از دل بروند تو چنان در دل من رفته‌ که جان در بدنی - سعدی 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
اگه زندگی رو یه مهمونی در نظر بگیریم تا اینجای مهمونی من پشت در بودم. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
_اگه الان نشه چی؟؟ +شد شد، نشدم دیگه راستش حوصله ندارم که بشه 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
خانـه‌ای‌ازجنــس‌دلتنگی‌بناکـردم‌ولـی ‌؛ چون‌پرستوهابه‌ترک‌خانه‌عادت‌داشتی! 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
- میدانم‌ زندگی‌میگذرد ، میدانم‌دردهایمان‌کم‌رنگ‌ می‌شود ، ولی‌جوانیمان‌را از‌که‌پس‌بگیریم؟ 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
؜⿻ - تو شبیه اون زخمی هستی که روی دستمه ؛ دیگه درد نمی‌‌کنه ها ولی نگاه کرده بهش منو ناراحت میکنه ؜. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
و در نهایت برنده اونیِ که رو موندن کسی حساب نمیکنه . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
تمام ذرات تنم ، ذرات تن او را لازم داشت . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰