_اگه الان نشه چی؟؟
+شد شد، نشدم دیگه راستش حوصله ندارم که بشه
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
خانـهایازجنــسدلتنگیبناکـردمولـی ؛
چونپرستوهابهترکخانهعادتداشتی!
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
- میدانم زندگیمیگذرد ،
میدانمدردهایمانکمرنگ میشود ،
ولیجوانیمانرا ازکهپسبگیریم؟
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
هدایت شده از ' دیالوگهایحـق :
⿻ - تو شبیه اون زخمی هستی که روی دستمه ؛
دیگه درد نمیکنه ها ولی نگاه کرده بهش منو ناراحت میکنه .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
آرام بودنم از سر آسودگی نیست؛ حوصله رنج کشیدن را هم ندارم.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰